לוגו עם המילים אדריה בעברית.

עבודות ימיות

קרן היסודות מתמחה בעבודות ימיות

לחברת קרן היסודות ניסיון רב שנים בביצוע עבודות ימיות. עבודות אלה כרוכות בסיכונים מרובים עקב עבודה בתנאי ים אגרסיביים ועל כן נדרש ניסיון רב ותכנון הנדסי מוקפד על מנת לעמוד בבטחה באתגרים של ביצוע הפרויקט תוך שמירה על בטיחות העובדים ועוברי דרך אקראיים. קרן היסודות ביצעה בהצלחה עבודות ימיות רבות, כגון: ים המלח, הנחת מוצא ימי במפרץ חיפה עבור תס״ן, הקמת מזח ביפו וביצוע עבודות רבות לעיריית תל אביב (שיקום המצוקים ובניית קירות דיפון ימיים).

הגנה על מצוקי הים, קיר דיפון-ימי

כחלק מתוכנית ולחו”ף – “הועדה לשמירת הסביבה החופית״, ובמתן מענה לסכנה של קריסת המצוקים על האזרחים בקו המים, לחברתנו ניסיון רב בביצוע שיקום המצוקים, במסגרתו אנו מבצעים עבודות על בוהן המדרון, מצוק המדרון וראש המדרון. העבודות כוללות ביצוע קיר דיפון על בוהן המדרון אשר יכולה להתבצע ע״י אבנים ימיות במשקל של מספר טונות או ע״י ביצוע קיר בטון ימי אשר מבוסס על כלונסאות. המצוק הימי מטופל ע״י כלים מכניים הנדסיים למניעת הידרדרות סלעים ולאחר מכן אנו פורשים רשתות פלדה ומסמרי קרקע וזורעים שתילים ייחודיים על מנת למנוע את גלישת המדרון על בוהן המדרון. בגב המדרון חברתנו מבצעת את הסדרת הזרימה של מי גשם ומי נגר וויסות המים למקומות ייעודיים לירידה בתחתית המדרון מטה, כדי למנוע ארוזיה על המצוק.

דחפור מבצע את עבודות חיזוק המדרון ובניית קיר הים בחוף תל ברוך

שוברי גלים

לחברתנו ניסיון רב בהקמת שוברי גלים צמודי חוף ושוברי גלים מנותקי חוף.
שוברי גלים מנותקי חוף העבודה מבוצעת ע״י דוברה אשר יוצאת מקו החוף כמה מאות מטרים אל השובר. הדוברה משמשת כמשאית משא צפה ומובילה את הסלעים מהחוף אל שובר הגלים המנותק. דוברות אלו מותאמות לצורכי הפרויקט ולהן יכולת פריקה עצמית או פריקה על ידי באגר המותקן עליהן.
שובר גלים מחובר יבשה – הינו שובר הגלים הנפוץ. שובר גלים זה מתחיל מקו החוף ונבנה בשלבים תוך כדי פריקה של סלעים מקצה השובר. השובר נבנה ע״י סוגי אבנים שונים: בתחתית אבן גרעין ומעלה אבן ביסוס ולבסוף האבנים הגדולות הגלויות לעין – מעל גובה פני הים.

מבט אווירי של מגרש חניה ליד האוקיינוס.

הקמת מזחים

קרן היסודות מתמחה בהקמת מזחים ועבודות ביסוס ימיות, כולל החדרת שיגומים ימיים באמצעות כלי עבודה ייעודיים על גבי דוברות או מן הקרקע. במהלך עבודות ההקמה, אנו נעזרים בצוללנים מומחים ליציקות ימיות ובניית מבנים ימיים, וכן ביצוע אלמנטים מבטון המשמשים למזחים ולקירות ימיים.
לצורך ביצוע יעיל ומהיר של העבודות הללו, אנו משתמשים בציוד ובטכנולוגיות מתקדמות המאפשרות לנו להשלים את הפרויקטים בצורה מדויקת ובטוחה ועל הצד’ הטוב ביותר. כמו כן, אנו עומדים בכל התקנים והנהלים המקצועיים.
חברתנו מציעה שירותי הנדסה, תכנון וייעוץ בתחום התשתיות והקמת מבנים ימיים. צוות המומחים שלנו מספק ללקוחותינו ייעוץ מקצועי ופתרונות מותאמים לצרכיהם המיוחדים. אנו עובדים עם צוות של מהנדסים, אדריכלים וטכנאים המצוידים בכלים ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר להבטחת הצלחת הפרויקטים.

חפירה ימית

חפירה ימית הינה פעולה מורכבת היות שיש צורך בביצוע החפירה הימית באמצעות מחפרים, ע״י ביצוע ובניית סוללות ייעודיות לתוך הים וביצוע חפירה ימית תוך כדי נסיגה לאחור.
בנוסף , מבצעת החברה חפירות ימיות גם על דוברות ורפסודות והכל בהתאם לתנאי השטח והדרישות ההנדסיות.

מחפר צהוב ושחור בעבודת חפירה בים המלח.

עבודות בחוף תל ברוך - תל אביב

פרויקטים בתחום הימי

מבט אווירי של דיונת חול בחוף תל ברוך בעבודות הקמת חיזוק המדרון ובניית קיר הים.

מצוקי תל ברוך ת”א

הרקע מכרז לשיקום וחיזוק מדרונות וביצוע שוברי גלים. הפרויקט מבוצע עבור עיריית ת”א כחלק ממכרז שהחברה הינה הזכיינית בו במשך 4 שנים. במסגרת עבודה זאת, קרן היסודות ביצעה קיר ים לחיזוק מצוק תל ברוך (תב״ע 3700) אשר משמש כדיפון ימי...

המשך
בריכת ים המלח עם מספר משאיות ודחפורים באמצע העבודה

ים המלח – בריכה 3

בריכה מספר 3 מיועדת לשיקוע מלחים השוכנת דרומית לבריכה מספר 5 ושטחה כ-4 מיליון מטרים מרובעים. פרויקט זה הוענק לחברת קרן היסודות מבית קבוצת אוליצקי על מנת שתבצע חפירה והזזת מלח מבריכה 3 לסוללות מיוחדות בשטח. הפרויקט כלל מספר שלבים:...

המשך
סירה בנמל יפו וברקע דחפורים בעבודה

יפו – מזח

פרויקט הקמת מזח צף בנמל יפו שבוצע בהזמנת חברת ״הרשות לפיתוח כלכלי תל אביב- יפו בע״מ”. בפרויקט נעשה שימוש בציוד ייעודי לעבודות הנדסה ימיות, כלי שיט ייעודים שהותאמו במיוחד לצרכי הפרויקט. הפרויקט כלל עבודות צלילה, שיקום מזחי הדיג, התקנת מזחים...

המשך
מבט אווירי של מגרש חניה ליד האוקיינוס.

יפו – קיר ים

מטרת הפרויקט: הגנה על הטיילת, הים והחניון הדרומי של נמל יפו. אורכו של קיר הים הינו 240 מטר. הקיר תוכנן ומבוצע באלמנטים טרומיים של חברת “וולפמן”. אורכו של כל אלמנט הינו 2.4 מטר, סה”כ כ-120 אלמנטים. נדרשה עבודת פילוס של...

המשך
תמונה אוירית של העיר חיפה ונמל חיפה ברקע. עננים רבים בשמיים

צינור דלק תת ימי – מפרץ חיפה

היקף הפרויקט 58 מיליון ש”ח אתגר הפרויקט הפרויקט כלל החלפתו של קו דלק ימי באורך 3 ק״מ המשמש לפריקת דלק גולמי ממכליות אל בית הזיקוק. במסגרת הפרויקט הועמסו קטעי צנרת באורך 750 מטר ובמשקל של כ-2,000 טון על מכלול גלגלות...

המשך